Op dinsdag 12 april organiseren wij het tweede kennis event van Club BENG. Deze middag vertellen we je alles over online zichtbaarheid met als thema Creativiteit, Influencers, Storytelling, Vloggers. Met enige trots introduceren wij onze eerste spreker: Liana Engibarjan
Liana Engibarjan is kapitein op de binnenvaart. Haar bijzondere positie als vrouw in een mannenwereld geeft ze weer als vlogger; met Rotterdamse nuchterheid, droge humor en vooral talent.
Recentelijk mocht Engibarjan de CBOB Wisseltrofee in ontvangst nemen. Vanwege het promoten van de binnenvaart in het algemeen en meer specifiek voor het enthousiasmeren van jongeren voor een varend bestaan. De wijze waarop Engibarjan de binnenvaart onder de aandacht brengt wordt bijzonder gewaardeerd. In 2018 won ze dan ook de vrouw in de media award. Dat Liana direct aangeeft dat de prijs allen toebehoort, typeert haar direct; ze is zich immer bewust van de kracht van samenwerking.
Hoewel de B2C-markt de influencer heeft omarmd, is B2B nog lang niet op hetzelfde niveau. Toch is het interessant om Liana in te zetten. Natuurlijk vanwege haar grote schare volgers ‘uit de
branche’. Maar er was nog een heel belangrijke reden – haar authenticiteit! Liana heeft namelijk hart en passie voor het schippers-vak, spreekt de taal van de vaart en staat ook nog eens letterlijk achter het roer.
Haar succes als ‘binnenvaart-influencer’ en social media- persoonlijkheid blijkt wel uit de vele volgers en de aandacht vanuit de traditionele media.